zaterdag 5 oktober 2013

Druk dagje in de winkel vandaag

Verrassing...


Gisteren kwam deze doos binnen, een klein beetje als een verrassing, maar dan wel een leuke verrassing ;)


Want deze prachtige stofjes van de serie Midwinter Red van Moda kwam binnen en toevallig hou ik wel van rood :)

Vandaag was er de eerst Marti and Me Club van deze maand, helaas mag ik daar niet zoveel over zeggen, want het moet nog een verrassing blijven voor de tweede groep.


Maar daarna was er weer Quiltcafe van Ineke Vaillant in mijn winkel en er werd gewerkt aan een strijkijzer tas die je ook als een mat kunt gebruiken.


Er werd druk gewerkt aan de ene kant van de tafel door Monique en Marianne.


Maar eigenlijk was iedereen er erg druk mee, er werkt gespeld, genaaid en geknipt. En weer een biesje genaaid. Helaas heb ik geen eindresultaat op de foto kunnen zetten, maar ik zal de tasjes vast nog wel eens langs zien komen in de winkel!


Ook Hermien was er vandaag, hier druk aan het naaien achter de machine voor de tas.
Vanmiddag kwamen er weer andere dames en toen was het onderwerp Sashiko, les 2! Het huiswerk werd trots geshowd....


Prachtige blokken in rood en bruin...


Prachtige blokken in blauwtinten...


Of mooi roodtinten, zelfs de smoothie van de lunch gehaald aan de overkant was in kleur!


En ook moeder en dochter Bakker waren van de partij en ook zij hadden heel hard gewerkt thuis, moeder Maartje gaat voor blauw en dochter Mari-Jan voor hard roze!


En ook deze blokken zijn prachtig gemaakt, rood en blauw!

Kortom er was hard gewerkt en het was (en klonk) ook heel erg gezellig achter in de winkel :)

En zo is er iedere zaterdag een leuke workshop (of meer) van Ineke Vaillant in mijn winkel. Volgende week is er een workshop van een leuke opbergbox maken met applicaties erop.
Nieuwsgierig?
Kijk maar eens op onze website http://www.quiltcorner.nl bij de workshops. Misschien zit er ook nog iets leuks voor je bij?

Fijn weekeinde,
Marina.

3 opmerkingen:

  1. Ohh dat sashiko is mooi. Staat meteen op mijn cursuslijstje.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige Sashiko blokken. Wat ga je ee mee doen?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende stoffen! En sashiko is zo mooi!!!

    Liefs, Ineke

    BeantwoordenVerwijderen